Szóval Argentína nem Buenos Aires

Egyelőre viszont Buenos feltérképezésénél járunk, bár már rengeteg ígéretes helyről hallottam, ahová itt "mindenképpen el kell menni".

Buenos Aires valóban egy nagyon európai főváros, mondjuk emeletes házak csak a belvárosban vannak; ahol én lakom, ott inkább kis kertes rezidenciák találhatók. Majdnem minden sarkon van egy-egy kis őrbódé - hát igen, a közbiztonság az inkább józsefvárosinak (vagy rosszabbnak) mondható... (de erről szerencsére még csak sztorikat hallottam).

Most már - kedd, szerda, csütörtök, péntek - négy napja vagyok e remek helyen, így már kicsit "beljebbről" tudok írni róla. Van az itteni levegőben valami, amitől az emberek lazábban veszik az életet... Elég nagy a szegénység, mégis tudnak mosolyogni, és kedvesek, segítőkészek lenni. Persze van emögött még sokminden, de arról talán később...

Életvidámság: ötös.

Ami még messzeföldön híres: a húsételek. Jómagam mondjuk nem vagyok egy nagy henteskedvence (én már a 3. napon úgy éreztem, hogy túl sok húst ettem), de azt elismerem, hogy nagyon jóminőségű a marha - a mai empanadában kóstoltam, és levett a lábamról! Azért még egy steaket megkóstolok (a fél év alatt biztosan), de aztán lehet h elég lesz egy ideig a húsból...

A látnivalók közül a napokban megnéztük az Obeliskot...

Ok, ide most képeket szeretnék beszúrni, de rájöttem, hogy túl nagy felbontásban fényképezek... és ezeket lekicsinyíteni most nincs időm, úgyhogy most felpakoltam néhányat a fb-ra, ott meg lehet nézni, eztán pedig kisebbek lesznek a pixelek :)

A képek között látható még a Casa Rosada, a városháza, ahol Evita beszélt, illetve van egy Catedral, ami kívülről semmit nem sejtet a bent lévő szépségekből. Bent még nem fotóztam, de talán el jön annak is az ideje.

Voltunk még a torkolatnál, megnéztük a hidat, illete a torkolatnál (?) lévő nádasnál ettünk egy choritot, néhány fura, helyi madár társaságában.

A városnézős időket lassan felváltja a munka, és a szervezés, amit szintén nagyon várok, holnap már tanítás van, szurkoljatok!

Puszi mindenkinek!

V.