Nyugi

Aho!

A mai nap megtapasztaltam az első országos leállást Argentínában. No, nekik nem az első volt, állítólag viszonylag gyakori jelenség, csak nekem volt viszonylag új a dolog, de majd ezt is biztos megszokom. Mivel a tömegközlekedés és leállít, jobbnak láttam itthon maradni, bár koptathattam volna a túrabakancsomat, de nem az aszfaltra van az kitalálva. Viszont így kicsit jobban körülnéztem a környéken, és született néhány újabb kép: fákról, madarakról - amolyan kertvárosiasan.

Flora y fauna (katt)

A múltkori városi tripből még kimaradt a tangózás híre. Az a jó itt, hogy vannak ilyen szabadtéri kupolás helyek, ahová esténként az emberek zenét visznek, és táncolnak (minden este mást). Mi most megnéztük a tangót, illetve Fanni táncolta is. Nagyon hangulatos volt, bár engem annyirea a tangó nem fogott meg, de attól még tök jó kezdeményezés!

 

Holnap kezdődik a munka a könyvtárban, tegnap már láttam, bizony nem fogok unatkozni...

Kitartást a nyárhoz, és aki megy fesztiválra, táborba, az vigyen engem is (gondolatban :)))

Áho!

V.